انواع پارتیشن شیشه ‌ای

پارتیشن‌ شیشه ‌ای در انواع فریم دار و فریم لس تولید می ‌شوند و هر دو نوع با شیشه ‌های تک‌ جداره و دو جداره قابل سفارش اند. هر کدام دارای ویژگی‌ های متفاوتی هستند و در انواع متفاوت می‌تواند انتظار شما را از یک جدا کننده فضا برآورده سازند. ویژگی مشترک بین همه آن‌ ها انتقال حداکثری نور است که فضایی پر انرژی و دل ‌نشین را برای دفتر کارتان فراهم می آورد.

کارشناسان و مشاورین تیم طراحی ما با آنالیز دقیق فضای شما، سعی دارند بهترین گزینه ممکن را برای شما و محیط مد نظر شما طراحی کرده و ارائه دهند.

پارتیشن شیشه ‌ای فریم دار
 


پارتیشن شیشه‌ ای فریم دار برای مکان ‌هایی مناسب است که از نظر فضا محدودیتی ندارند. فریم ‌ها و یا قاب ‌های این نوع پروفیل ‌های آلومینیومی  قدرت و استحکام بالایی دارند. تلفیق شیشه و فلز همیشه منحصر به ‌فرد بوده و با ظاهری جذاب سبب خاص شدن فضا های قدیمی و تبدیل آن به یک مجموعه مدرن می‌ گردد.

پارتیشن شیشه‌ای فریم دار در انواع تک جداره و دو جداره تولید می‌شود. هرکدام دارای خصوصیات منحصر به‌ فرد خود است.

    پارتیشن شیشه ‌ای تک ‌جداره فریم دار

پارتیشن ‌های شیشه‌ ای فریم دار تک ‌جداره برای جداسازی و درعین‌ حال تلفیق یک فضا کاربرد دارند. این نوع از پارتیشن استفاده از نور را به حداکثر می ‌رساند و همین‌ طور عایق خوبی برای صدا است. این پارتیشن دارای فریم آلومینیوم و شیشه‌ های ایمن و اتصالات محکم و قوی است. ضخامت شیشه و همین ‌طور فریم در یک بازه مشخص قرار دارد.

پارتیشن ‌های فریم دار تک ‌جداره شرکت گزینه ای خاص و مقرون ‌به ‌صرفه برای فضای کاری ‌تان هستند. هزینه کم و نصب آسان راه‌ حلی عالی برای جدا سازی مناطق مختلف بدون کاهش نور و دید از جمله خصوصیات این سازه است.

    پارتیشن شیشه ‌ای دو جداره فریم دار

دیوار های جداکننده دو جداره  از نظر دید و نور عملکردی مشابه تک‌ جداره دارند اما عایق صوتی بسیار بهتری را ارائه می‌دهند. اگر دفع صدا در محیط‌ های شلوغ کاری برایتان اهمیت دارد این سازه انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

امکان استفاده از پرده کرکره‌ ای و همین‌طور نصب درب آن را به گزینه‌ ای همه ‌کاره تبدیل کرده است. شیشه ‌های دوجداره و سکوریت شده از عبور صوت و نویز جلوگیری می‌کند این سازه از مقاومت بالایی نیز برخوردار است.
 

پارتیشن شیشه ‌ای فریم لس

 



پارتیشن شیشه ای فریم لس مناسب فضا های تجاری و حتی مسکونی با به حداقل رسیدن فریم ظاهری مدرن و مینیمال دارند. کاهش فریم در این سازه سبب به حداکثر رسیدن استفاده از نور می‌شود.

دیوار های شیشه‌ای گزینه ای  برای یک عمر هستند. انعطاف بالا، شیشه‌ های تک ‌جداره و دوجداره و چند لایه، ساخته‌ شده از شیشه‌ های مقاوم لمینیت با کیفیت بالا از خصوصیات اصلی پارتیشن‌ های شیشه ای  است.

این سیستم جایگزینی مدرن برای ساختار دیوار های سنتی و همین‌ طور پارتیشن‌ های ام دی اف کلاسیک هستند. در فضا های کوچک راه‌ حلی عالی و مناسب برای افزایش دید است و  استفاده حداکثری از ظرفیت نور طبیعی و مصنوعی از ویژگی های فریم لس است. همین امر سبب کاهش در هزینه ‌های انرژی نیز می‌ گردد.
 

مزایای پارتیشن شیشه ‌ای فریم لس

ازجمله مزایای این نوع از پارتیشن شیشه‌ ای می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

    دید واضح و بدون مانع
    تطبیق ‌پذیری آن برای نقاط مختلف
    عدم وجود مرزهای قابل ‌مشاهده
    ظاهر بصری بی ‌نظیر
    امکان انتخاب سخت ‌افزار مختلف

پارتیشن‌ های شیشه‌ای شهر پارتیشن بدون قاب به ‌صورت دوجداره و تک ‌جداره در دسترس اند این سیستم بدون قاب در یک  دفتر، اتصالات نامناسب و ستون ‌های عمودی را که در اشکال دیگر پارتیشن دیده می‌شود از بین می‌برد.

آن‌ها را می‌توان براساس ترجیحات شخصی شما براساس جنبه ‌های ظاهری با انواع ترکیبات منحنی و ساده وضع کرد.

مفاصل تقریباً نامرئی و بدون درز با اتصالات سیلیکونی، بدون شکاف ترین سطح ممکن را ارائه می  ‌دهند.

پارتیشن های شیشه ای به ‌طور کامل جدا شدنی هستند و بسته به نیازهای خاص می‌توان طیف وسیعی از درب‌  های کشویی و لولایی بدون فریم در آن‌ ها به کار برد. همچنین نصب پرده‌ کرکره ای در آن ‌ها ممکن است، که سبب تنظیم دلخواه نور می‌ شود.